Do you care about the little things or anything at all?

Angels on the moon av Thriving Ivory har spelat på repeat när jag har varit i rummet. Ljuvlig låt, möjligtvis uppträder vi med den på HD i år??
 
Gårdagen var riktigt kul med en hel del kortspel och lite grillning. Idag hade jag förvånansvärt mycket mat så jag tror jag söker upp någon på gatan som är hungrig, typ..... Kommande vecka är ganska lugn och jag och Jenkki har skakat hand på att inte äta något sött/salta snacks före lördagen då vi båda skall på kalas, men kroppen kommer nog tacka nästa vecka om man kollar tillbaka under den senaste, hujedamej. Imorgon siktar vi oss även in på att fara ut på länk klockan 7, kulkul!
 
Om den här veckan kommer att vara lugn kommer nog nästa att vara väldigt intensiv, åtminstone 3 stycken "keikkor", jag och Jenkki skall sjunga på ett röda korset evenemang, skolan har den traditionella bibbakeikkan och på torsdagkvällen står jag och jenkki och sjunger några låtar någonstans på ekenäs höstmarknads-område, vilket jag ser fram emot!
2 från igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0