God helg

Jaha gott folk, vad har jag sysslat med de senaste dagarna?
- Haft bibbakeikka
- varit gatumusikant på ekenäs höstmarknad och tjänat lite slantar
- Varit på Gospel i Ekenäs kyrka (Wow, wow, wow!!!!)
- Uträttat andra ärenden
- Haft fruktansvärt mycket cravings på det ena och andra...... Mest i godisväg
- Varit på ettan med Vikki och Elin igår
- Haft allmänt kul.
 
Idag skall vi på födelsedagskalas och just nu sitter jag här och nätshoppar. Eller shoppar och shoppar.... Är det bara jag som är helt blåst som först hittar massa fina grejer och lägger i varukorgen och efter en stund börjar gallra tills jag typ inte har något plagg kvar och sedan konstaterar att jag inte kunnat göra något onödigare....??
Anyway, en ny vinterrock skulle jag behöva så nu sitter jag och söker på passliga priser på en passligt snygg rock för en nästan fattig studerande, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0