Inga sura miner idag.

Även om man ibland är riktigt arg på sin mor är man ju ändå inte det konstant. Nelli var lika glad som vanligt, mammas kram kändes bra, att dricka den varma kakaon samtidigt som Joel är i andra ändan av telefonen kändes också bra och min säng var skönare att sova i än vad jag kom ihåg. Att lyfta bort allt det tunga behövdes och idag har jag ny och positiv energi!
 
Vår teori-lärare har blivit flunssig så jag har ingen lektion före klockan 14:30 men istället kan man ju utnyttja tiden till något bra. Satt och pusslade en stund med Jenkki och pratade om helgen och efter det övade vi inför kvällens keikka samt valde låtar till torsdagen. På fredag blir det gospel i Ekenäs Kyrka och ett födelsedagskalas på söndag. Det blir nog bra det här och jag har läget under kontroll!
 
På måndag bär det av till Houtskär så man får andas lite havsluft i några dagar. Ha det!
Endast 4 veckor och 3 dagar tills jag åker till Sverige nu................. Nåja, Tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0