It's all yesterday now.

Igår var nog den jobbigaste dagen på någon månad. Jag skall inte gå in på någå destu mer detaljer men vi kan säga som så att under lunchen var jag nog riktigt förbannad. Jag är inte den som blir arg lätt men jag var nog över min gräns igår. Efteråt sjöng jag in stämma i studion och det gick ovanligt bra utan några som helst problem. Efter det åkte jag till Ekenäs, hem till Tenala, snabbduschade och åkte sedan på kräftskiva samt spelkväll. Åt ovanligt mycket kräftor...... Idag väckte jag mamma med kaffe,smörgåsar och bananplättar ungefär vid halv 10 och en halvtimme senare hoppade jag på bussen och ligger nu i rummet på golvet (?). Kvällens planer lyder Mattes stuga med mini-reunion och grillning med förra årets lärkkulla människor, schyssta grejjer!
 
 
Har förresten tänkt försöka ladda upp minst en bild varje dag till instagram, för skojs skull. Här är fem stycken som inte har setts på bloggen ännu, tragiskt att jag är för lat för att koppla systemis till datorn.....
bild 1; Jenkki (och jag) som pusslar
bild 2; vår rektor pratade om sociala människor och jag smått avslöjade att jag "hashtaggar" bilder på instagram med lärkkulla.
bild 3; mini konsert med David Strömbäck, helt schysst kille!
bild 4; stuuudio med Jenkki
bild 5; en elefant jag stötte på på högholmen för några veckor sedan...................................
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0