Jag som tänkte sluta.

Sade senast idag till Joel att näe, jag skall sluta blogga...... Mest för den skull att när man skriver kan man få saker att låta mycket mer allvarligare än det är/missförstånd + egna tolkningar och så vidare bortåt. Det är det som är klurigt ang. bloggning.
 
Anyway, nu sitter jag uppe i galleriet i kläder som är sååå fina och mysiga, som inte ens är mina egna. Nu har vägglössen även hittat till mitt och Tikas rum (Halleluja, praise the lord!!!!!). Tur var tippade gubben som tar hand om dem på att de var 1, högst 2 veckor gamla, men ändå. Här gick man omkring utan bekymmer när alla andra gick omkring och skrapade sina bett som bara blev fler och fler, packade alla sina ägodelar i sop-påsar och slängde i bastun på obestämd tid samt sov dåligt om nätterna. Jag vill inte ens föreställa mig hur kommande veckan/veckorna kommer se ut, hoppeligen försvinner de så fort som möjligt. Positivt är ju att jag tycker att lus-sprayet doftar gott och att lössen dör av det.... Suck. Som om det här skulle behövts. Särskilt nu när jag hela helgen skulle ha velat vara hemma innan vi far till houtskär... Hmm, let's see about that. Man vill ju inte direkt hämta hem dem heller och jag hoppas verkligen att jag inte tog med mig någo löss när jag åkte hem i söndags.......... Ääääh, jobbigt.
 
Nu har jag nog läst alla sidor jag bara kan hitta på nätet och jag blir bara mer och mer äcklad.......... Dessutom har jag troligen också bett, även om de inte kliar så finns de ju ändå där.. Nåjaa, som Jussi sa "what doesn't kill you can only make you stronger". True datt. MEN VAD GÖR DET FÖR NYTTA HÄR PÅ JORDEN?!?!! DÖ vägglus, DÖ
 
 
annars HEJ; GOTT FOLK!!! Alla som har möjlighet eller lust så har ni två chanser att höra lärkkulla av någon form imorgon.
Vi har vå traditionella bibbakeikka i lärkkullas bibliotek klockan 15.00 och efter det någon gång står jag och Jennifer på kvällssidan och sjunger på marknaden. Så att sånt. Pusihej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0