Kalender kalender nästan på väggen där.

Trodde jag skulle tappa bort mig under dessa fem senaste dagarna som jag varit utan min kalender. Jag skulle nog klara mig utan dator och egentligen också telefon, sålänge jag får ha min kalender. Nu känns det mycket bättre igen men jag tyckte tiden gick så fort när jag inte hann med då dagarna bara susade förbi. På tal om min telefon så har den kommit in i trotsåldern, den lyder inte mig och lever sitt eget liv så jag undviker den så mycket som jag bara kan. Häromdagen lät den inte mig skriva ett enda textmeddelande och jag blev frustrerad. Nåväl. 
 
När jag läste igenom mitt senaste inlägg så kan jag meddela att jag sedan beställde en vinterrock på söndagen och den var framme redan i tisdags så jag skall gå för att hämta den efter teori-timmen. Dåligt väder med regn och rusk har också anlänt, ifall det intresserar. 
 
Nästa veckas fredag har vi "keikka" på Serendi och det skall spelas in live så var där och njut om ni känner för det!
Från houtskär i ett utkikstorn, man såg både Sverige-båtar och Åland. Najsnajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0