That one person who check everything to be sure.

Jaha, idag.........
Har jag planerat av och an och funderat över min ekonomi och pengar, som om jag inte hade annat för mig. I alla fall började jag imorse med en promenad och har efter det mer eller mindre luggit i sängen med datorn som sällskap. Fast med undantag när jag gick till butiken och pantade flaskor. Dessutom sålde jag lite kläder via "fejjan" så min #Fattigstuderandevillhapengar - hashtag försvann efter att ha förtjänat 24€ (jo morjens.)
Skoja bara, jag har nog pengar så jag klarar mig!
 
 
 
Ungefär 2½ vecka tills jag åker till Sverige och redan för en månad sedan kollade jag på tågbiljetter från Stockholm till Nyköping men idag började nog den riktiga researchen. Nu vet jag precis hur jag skall gå de 600m från tågstationen så jag kommer fram till Joel, haha, även fast han antagligen kommer och möter mig...... Allt för att vara på den säkra sidan, haha........ Jag ser i alla fall fram emot höstlovet, tjohej! Dessutom kommer jag att ha en hel del program innan dess så tiden kommer ju bara springa iväg, igen, och jag halkar efter.
Missvisande bild. Det har ju faktiskt varit sol idag.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0