They will never leave us.

Paaam pam paaaaa
 
The Bed bugs are back! Eller tillbaka och tillbaka men nu har även mitt och Tikas rum blivit besprutat, för säkerhets skull. Som om vi inte skulle ha haft tillräckligt att fundera på utan dedär krypen.... Nåväl. Teori-timmarna idag gick förvånansvärt bra även om jag inte sov så mycket senaste natten eftersom några av oss från klassen for till Serendi, och sedan klubben. De flesta av oss var nyktra och vi landade hemma ungefär 2-tiden. 
 
Imorgon håller jag uppvärmningen på kören så tror bestämt att jag skall gå någonstans och öva så att det inte blir för pinsamt imorgon (skämtaaa). Tycker det är kul att vi far "varvet runt". Dessutom är dirigering inblandat i kören så man lär sig också vad en dirigent gör och hur hen gör det, najsnajs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0