Blåser iväg

Ni skulle säkert vilja veta hur mycket det blåser här på Åland, men det tänker jag inte berätta för er. Jag lider inte av det men J hade svårt att somna inatt. Dessutom fick jag veta att jag både skrattat i sömnen och slickat honom på kinden inatt, haha, whaaat?!

Idag har vi ätit gratis fastlagsbulle, åkt omkring på ön, fyllt i skola-ansökningar, lagat typ världens godaste makaronilåda och nu på kvällssidan var vi till mariebad för att konstatera att man skulle kunna ha bättre kondition än vad man har just nu. Imorgon står det visst bowling på schemat, och ärtsoppa till mat! 
 
Tur att det bara är tisdag idag så har man ännu några dagar kvar på Åland, skulle helst stanna här resten av året, men skolan kallar med flexvecka när jag kommer tillbaka och norriskeikka nästa veckas lördag (!!!!!!) och den ser man ju ändå fram emot!!! Så att sånt, over and out, kände för en liten update!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0