Februarivecka

Skrev senast förra veckans fredag........ uuups! Som tur skrev jag ganska detaljerat vad som skulle hända denna veckan så det är väl ändå smått förlåtligt. Jag har tvättat kläder, övat, bowlat, övat, blivit ett år äldre, haft plättkalas, varit hos frissan och fått ett stort och krulligt hår, haft världens bästa stagenight, en trevlig fredag, jobbat och haft kalas. Idag är det ännu några som kommer och äter världens godaste tårta och så åker jag tillbaka till Lärkkulla i något tillfälle.
 
Imorgon är det först "gruppkörning", på tisdag inget särskilt, på onsdag har vi akustiskt gig på club18, varmt välkomna!! på torsdagen är det lugn dag och på fredag är det adios och jag åker till Åland. Weeehoo
 
 
Hur bra är det inte egentligen att man har så mycket som händer hela tiden? Jag tycker att det passar mig perfekt.
 
och så en liten söndags-quote på det från weheartit!
👼👼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0