Some shades of my opinion

Jag var på bio igår med Oda och kollade fifty shades of grey. Hallå människor, vad är det som är så dåligt med den filmen?? Vi utgår nu från att jag inte läst en enda bok men jag tyckte den var väldigt bra. Någon gång lite obehaglig men annars tyckte jag den verkligen var bra. Inte som en vanlig smörfilm utan mera realistisk. Lätt toppenbetyg av mig!!
 
 
Idag har vi blivit så gott som klara med låten för att kunna spela in den och jag kan med handen på hjärtat säga att jag är nöjd med låten vi gjort tillsammans. 
Senare är det bandövning, möjligtvis lite kvällslänk samt sjungandes i kapellet, najsnajs! 
 
Imorgon är det körlektion, fortsätta på låten, fortsätta öva åsåvidare bortåt och på fredag anländer Joel och hans gäng från Sverige, even more nice!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0