2015

Hallådär, gott nytt år och så vidare bortåt. Bloggen har blivit bortglömd once again, mest för att jag tar vara på ledigheten och är med joel så mycket som möjligt och just nu övar han på basen så jag tänkte att jag kan slänga ett blogginlägg. Hur bra är inte han? I söndags då min pappa skulle ha fyllt år var jag lite nere och vad gör han om inte steker plättar till frukost?! Hallååå..... Sedan kom vi till fastlandet och har röjt upp huset och hade världens bästa nyår med några från nuvarande samt förra årets lärkkulla människor. Helt superbt! Inatt hade Joel sovit lite dåligt så jag kände att det är min tur nu att skämma bort honom så jag gjorde smörgåsar med varm kakao och grädde. 
 
Vi kollade bio igår också, trippeldejt, haha, det var kul och intressant bio. Idag skall vi till systers faddrar och imorgon skall vi hälsa på mormor och morfar. Johäjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0