Feber-yra och annat tragiskt.

Dagarna i Öster-botten åkte nog berg och dalbana. Efter att ha anlänt till Jakobstad på torsdagen gick det nog bara utför. Det slutade med att jag låg på ett kallt wc-golv med världens lägsta livslust och steg jag upp hade jag ungefär 10 sekunder på mig innan jag måste lägga ner mig igen. Det var nog den värsta dagen hittills i mitt liv och vem som helst skulle nog ha kunnat säga att jag såg mera död ut än levande i den stunden. Efter att ha anlänt hem till Miia sov jag några timmar och kände mig sedan konstigt nog i toppskick igen och lagade en cheesecake till Miia och traskade sedan iväg till O'lareys. Helt okej ställe men var där endast någon timme och gick sedan tillbaka "hem".
 
På fredagen åt jag och Jenkki på subway och tog en buss till Nyyykaaaabiii där min gudmor mötte upp mig. Hälsade på min gudmors mor och åkte sedan vidare till vörå var jag på kvällen fick äta god mat och somnade någon gång halv 1 tiden. Väckning klockan halv 6, pigg och glad..... Satt sedan i en buss i mer eller mindre 7h för att anlända till Helsingfors och än en gång sitta i en buss fast bara för två timmar. Sedan for vi på kalas och idag har jag nog inte gjort något vettigt alls. "Hangouta" med Joel men mest bara luggit och degat. Mitt huvud känns tungt och jag hade under-temp ett varv nu på eftermiddagen men annars lever jag nog. Stannar dock hemma i alla fall imorgon från skolan och kanske också på tisdag. Senast onsdag räknar jag med att vara back on track. Så att sånt.
Fox flu
allmänna tillståndet just nu. Hej weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0