Najs, najs, najs

Även om det har varit lite småstressiga stunder idag så har jag haft en bra dag, faktiskt. Alarmet ringde 07:15 och när jag hade gjort mig klar traskade jag iväg till tågstationen för att få veta att tåget skulle bli 17minuter sent................................ Nä. Inte. Inte första jobbdagen, OK?!. Tåget var försenat och jag trodde jag skulle gå sönder, haha, men det var ju lugnt i alla fall, precis som det brukar vara och jag hann i alla fall riktigt bra. Jag är själv nöjd över både mig själv och det som barnen presterat.
 
Aaaanyway, påvägen tillbaka kom följande "NEEEEEEEEEEJ"-moment, fast det löste sig också mer eller mindre. Jag och Jenkki åkte iväg till keikkan och så gav vi järnet. Alla låtar för min del for kanske inte top-knot men jag orkar inte skylla på mig själv så jag skyller på min flunssighet istället och är jättelycklig för resten av dagen. Vill ni veta vad jag ätit idag? Nä, inte egentligen........
 
Frukost på tågresan: 2 mandariner
Lunch: en halv sallad och en halv questbar
Middag: Skinkfrestelse och sallad
Efter middagen: drömtårta och kanelbullar, 1 godis och 3 kex. 
 
Now you know, kanske inte helt optimala men vad gör nu det?
 
Imorgon tänker jag sova. Tackochhej och sov gott människor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0