Saker jag ser fram emot att/vill göra inkommande studie-år.

Stackars Joel som hamnat lyssna på mig varje gång jag kommit på något, så tänkte pina er andra också...
 
 
 
  • Pole-dance. Just nu har jag ett otroligt sug för att testa pole-dance, bara för att prova, och det finns flera möjligheter i Sverige än Finland. Finns dock en risk att iden svalnar när jag väl har möjlighet.
  • Dansa. Lära mig ens lite Break-dance skulle vara hur coolt som helst. På senaste tiden har jag ångrat så mycket att jag aldrig dansat tidigare och nu för tiden gör jag inte det för att well, känner mig dum.
  • ÄTA SUSHI minst en gång varje/varannan vecka. Introducerades till sushi på Lärkkulla för 1½ år sedan och blev såld. Jag är också nöjd med sushi-utbudet som finns i Nyköping.
  • Utvecklas och få skinn på näsan. Jag har egentligen inga problem med kritik/feedback men oh my, mina tårkanaler har det. Och jag hatar det mer är någonting. För minsta lilla sak känner jag tårarna rinna och det finns ingenting som stoppar det och jag blir arg på mig själv och så rinner det ännu mer osv. och alla tror att jag är en svag person, vilket jag lätt vågar påstå att jag inte är. Om jag nu en gång har sluppit in på denna skola med mycket högre ribba än Lärkkulla så ska jag visa att jag passar in där.
  • Träna och upptäcka nya ställen. Förstås har jag ju sett en hel del av Nyköping iom. att Joel var där förra året men självklart hittar jag säkert favorit-rundor eller någon skogsdunge eller dylikt.
  • Ta bilder och vara aktiv även på bloggen. No comments på den punkten!
  • Bli bättre på piano/gitarr. I och med att vi fått ärva morfars gamla piano så även om jag inte kan ta med piano till mitt lilla rum så kan jag ändå ta tillfälle i akt och utveckla mitt piano-spel under tiden jag är i Sverige. Och gitarren kommer ju också att vara med mig.
 
Detta är vad jag kommer på såhär på rak arm. Allt detta begränsas ju förstås mer eller mindre pga. pengar, men något skall jag väl kunna pricka av när jag återvänder till Finland igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0