And suddenly..... I switched place.

Plötsligt skrev vår lärare att det fanns lediga rum i ett annat hus på gården för att internat-rummen behövdes, Daniela tackade ja. Dagen efter fick hon hjälp med att bära alla saker in i det nya rummet och nu ligger hon på en av sängarna och känner hur alla spänningar släppte på noll sekunder. Det känns bra, det känns tryggt. Jag kanske inte har dusch eller toalett på rummet, men det spelar ingen roll just nu. Dock har jag bara mellan-landat i ett rum för att om någon dag flytta till det rummet jag egentligen ska till. Men det här var nog ett av de bättre valen skulle jag våga påstå. Så lugnt, så tyst och helt annan stämning. Jag gillar! Ännu bättre är att jag, Elin och Oda skall dela på tortillas ikväll samt bada bastu, weeehooo
 
 
Imorgon är det tidig väckning igen för att åka tåg och på kvällen är det gig igen. Sover i Ekenäs och har jobb på söndag morgon. 
Randome
haha, men herregud?! Dör söthetsdöden......... weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0