SOL!!!!

Senast jag bloggade berättade jag om min dag och trodde att det inte kunde gå dåligt på giget.... Well, det gick värdelöst. Har aldrig gjort så mycket bort mig i ett uppträdande. Körde sedan till Ekenäs och pratade med Joel och hans gäng under tiden jag gick en kilometer till min kusin, ifall det skulle ha funnits någon annan som hade velat prata med mig............ Söndag morgon, simskola, åka till Karis, gå till Serendi med Oda och firade kvinnodagen med tonfisk-sallad, pitakebab, varm kakao, chokladboll och varsin bamse-stor jordgubbs-milkshake. Så att sånt! Idag har vi fått se solen, sååååå skönt!! 
 
Tänkte kanske promenera in till centrum idag för att köpa frukter och grönsaker, allt för att boosta vitamin-förrådet. Tydligen har många spysjuka just nu, så man kan ju göra ett försök att inte utsättas för det. Tjadå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0