Friday,once again

Sen senast har jag jobbat, firat "svärmor", samt fått veta att jag sluppit in till Nyköpings musikerlinje, så bara jag får boende fixat så är det där jag befinner mig nästa år!
 
Inatt åker jag faktiskt hem till fastlandet ett varv på ett riktigt snabbt besök (mamma som tvingar.....och betalar,hah) så jag skall antagligen kolla när min åldersklass får mössor på huvudet, och kanske känna lite ånger iom. att jag kunde ha varit en av dem. Nu är det ju inte så och jag är nog bara glad över att jag valde min egen väg. Skulle jag inte gjort det skulle jag högst antagligen aldrig träffat Joel. Jag skulle inte sommarjobba på Åland och vem vet vad jag skulle gjort i höst?! Så att sådant. Kommer säkert gå omkring som en levande zombie, så ingen skall känna sig ignorerad, jag går antagligen i sömnen imorgon, haha, och så båten tillbaka på kvällen igen. Seeeeyou
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0