Ännu en onsdag.

Så var det onsdag. Musiklyssning om ungefär en timme och ensemblespel efter det. Uppspel imorgon. Hur känns det? Okej om jag får säga. Allt sitter ju inte till 100% angående min egen prestation men det hinner man ju fixa ännu. Igår var det en månad kvar till jul, vad händer?!
 
 
 
Jag skulle vilja skriva så mycket mer än vad jag gör nu. Oftast är det dock så att när jag känner att jag får en idé att skriva om är jag långt ifrån min dator och när jag väl sitter vid min dator så har jag inget att skriva om överhuvudtaget. Jobbigt läge. Jag städade i alla fall rummet igår. Jag har absolut inget mellanläge, antingen ser det tipp-topp ut, eller så ser det ut som ett bombnedslag.
 
 
 
Jo förresten! Jag har lärt några från klassen vad det innebär att fira lillajul hemma i Finland och det verkar som om vi ska försöka göra något liknande på söndagen här. Kul ju! Dessutom kommer det vara julmarknad här i Nyköping både fredag och lördag så jag kanske överlever helgen, haha. 
tre från Instagram, finns ju där under namnet danielaragnell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0