Helgen som gick.

Efter att jag gått omkring och skramlat ihop pengar av killar från klassen som var skyldiga mig fick även jag åka till Norrköping på 3 tjejers gemensamma 20-års fest. Det var på ett så otroligt random ställe men det var kul! De hade hyrt en liten lokal som såg ut att vara på en lägergård?! Jag bodde på dansgolvet hela kvällen ungefär och Maja berättade att hon och Jesper stått och gapskrattat till mig när jag var ensam och dansade?! Haha, I dance like no one's watching......... Jag och Maja hade redan på förväg bestämt att vi skulle ta en tidig buss och efter att vi gått med hem till Alex's skulle vi gå från henne istället för att hitta till spårvagnen. Jaaaaaeeee, det gick inte smärtfritt. Varken jag eller M hade någonsin varit i Norrköping förut och när gps'en sade att vi skulle gå hit och dit tappade vi ganska fort bort oss och då M's telefon visade sig ha lite batteri fick vi lägga igång min roaming för att försöka hitta. Problemet var att det stod inte på min gps hur långt vi hade kvar eftersom vi bestämde oss för att gå till rese-centret istället för spårvagns-hållplatsen så vi ringde efter taxi istället. Vi fick på efterhand höra att vi tydligen gått runt i kvarteret och var nästan på Alex's bakgård då vi beställde taxi, alltså haha?!
 
 
Nåja, slutet gott, allting gott. Vi hann med bussen 06:35 och kunde inte vara lyckligare när vi väl var hemma. Jag sov 7 timmar och sedan delade jag och M på en fryspizza. På kvällen kollade jag repris av Mello och M joinade mig med en Ben&Jerry-glass så kvällen slutade riktigt bra!
 
 
Jag har ännu idag ordentlig träningsvärk efter allt dansande i så gott som hela kroppen, på gott och ont. Idag börjar skolan igen efter ett uppehåll på ungefär 3 veckor. Denna vecka kommer vi att ha Hi-Tech tema i skolan och låtarna är allt annat än enkla att lära sig. Että sellaista!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0